M'agraden dos persones... però no sé amb qui quedar-me, ajuda, siusplau.
Hola,
tinc 18 anys, sóc una noia i m'agraden dos persones de diferent sexe. No sé que fer. Per una banda, el noi el conec de sempre i té la meva edat, em anat quedat, un dia em va dir que tindria un lio amb mi, pero quan va dir-ho, em vaig fer enrere. No tinc gaire experiencia amb relacions i amb aquest noi, tinc por, por del rebuig, de tot. No tinc bones experiencies, sempre m'he sentit rebutjada i quan em va dir allò, dons em va agafar pànic. No sé que fer amb ell. Per l'altre banda, la noia viu a Argentina i és més petita, la vaig coneixer en un grup de whats. I mica en mica em va començar a agradar. Però clar, viu moooolt lluny i no sé si algun dia la veure, tinc esperances de veure-la, poques, pero en tinc. M'agrada tractar-la molt bé, tot i que hi ha vegades que és molt dificil perquè és tanca. M'agrada tot d'ella, inclosos els seus defectes.
Tots dos m'agraden, però tinc por que si triu un, l'altre s'apartarà de mi... Qué puc fer?
Moltes gràcies, petons. ;)
Mariona Busto

Hola Ice13!
Prendre una decisió d'aquest tipus et correspon a tu, i sabem que no és gens fàcil. Entenem com et sents. Sempre que hem d'escollir entre diferents opcions que ens agraden, correm el risc d'equivocar-nos. Pensa però que decideixis el que decideixis això no ha de fer que l'altra persona s'aparti de tu, què et fa pensar que això passaria?
D'altra banda, has de ser realista i valorar les probabilitats que hi ha en que cada una de les relacions funcioni. Portar una relació amb tanta distància no és cosa gens fàcil, i has de tenir-ho present. Et recomanem que no et precipitis ni et vegis forçada a haver de decidir ja que has de fer, dóna't temps, posa en una balança pros i contres d'una opció o l'altre, i sobretot escolta al teu cor i la teva intuïció, cap a quin cantó es decanta? A vegades costa esbrinar-ho, però si ens donem aquest temps i ens deixem de pressions segurament ho veus tot més clar!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat