relacions sexuals
Hola, m'agradaria fer una consulta ja que estic preocupada. Sóc una noia de 17 anys i el dissabte passat vaig tenir relacions amb un noi de la mateixa edat però no era la primera vegada i ens donava la sensació de que ho teniem tot controlat, però ho vem fer sense condó. A mi m'havia de venir la regla entre el diumenge i el dilluns i encara no m'ha vingut però no és això el que més em preocupa, sinó que avui al mati he tingut vomits i mal de panxa molt fort i febre, no se si i té algu a veure, que no féssim servir el condó però em preocupa, que això puguin ser símptomes de embaràs.
Anissa Ouali

Hola! Com et trobés avui? Els vòmits, mal de panxa i febre que has tingut no es degut a que estiguis embarassada o no, ja que els símptomes d’embaràs es comencen a manifestar molt més endavant. Aquest símptomes estaran relacionats amb algun altre causa, però segurament l’angoixa i nervis que deus estar passant per la preocupació de no haver utilitzat el preservatius pot fer que el mal de panxa sigui “pitjor” i/o fer que la regla trigui més a venir.
Per treure’t els dubtes de sobre, l’ideal seria que poguessis visitar el metge de capçalera i comentar-li, per tal de no seguir arrossegant aquesta preocupació (recorda que tot el que li expliquis al metge serà totalment confidencial).
Tingueu en compte que hi ha una altre risc associat a les relacions sexuals sense preservatiu, i són les infeccions de transmissió sexual. Per aquest motiu es important que utilitzen el condó tant per prevenir un embaràs com per protegir-vos de les infeccions.
Espero haver-te pogut ajudar! Una abraçada Anissa Ouali @AniOuali