Ajuda pls
Hola!
Ns que fer quan ell i jo tenim relacions fa cares orgasmiques molt rares i em tallen el rotllo, en veritat no m'agraden gens. No li vull dir per que no sofengui po ns q fer. Algun consell??
Mariona Busto

Hola yatecomo!
Doncs aquest és un tema complicat i força delicat, ja que sovint no podem controlar la cara que posem en moments de plaer i en els quals ens estem deixant anar... segurament si en parleu i segons com li diguis pots "tallar-li molt el rotllo" i fer que no acabi de gaudir perquè estarà més pendent de la cara que posa que de passar-s'ho bé, així que has d'anar molt amb compte i ser molt respectuosa.
Intenta no estar tan pendent d'això i de gaudir del moment, de fixar-te en tot allò que t'excita i t'agrada d'ell.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat