nose si fer-ho o no.... 92km.....
holaa! Tinc "un dubte", fara 3 semanas estic amitges amb un noi, pero el que pasa esque ell viu a 92km demi... Si sigues xmi tendriem una relacio seria, pero ell no vol per por a la distancia... Bueno, hi desde que e vaig cnexer vaig pensar en fer-ho amb ell, pero nose que fer, ho vaig parlar amb ell i ell va dir que si, que ho podriem fer, hi aixi tendriem un record maco dels dos, jo ho vull fer pero tinc por a despres de fer-ho perdi l'interes en mi.....
Gracies i bona niit!
Cristina Albó

Hola 211211AN
Segurament seria un molt bon bonic record, però no només s'ha de tenir en compte això per a donar el pas per a aquesta primera vegada.
Per a la primera vegada és important que estigueu segurs de la decisió, que tingueu confiança entre vosaltres, que hi hagi comunicació, que disposeu d'un espai confortable (un lloc tranquil i còmode on sapigueu que ningú us interromprà), etc...
Actualment no és tan complicada una relació a distància, la tecnologia està molt més al nostre favor que no pas en contra. Heu de tenir molta confiança, parlar molt, expressar com us sentiu sense ocultar si esteu de baix ànims, etc...
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Interpersonal
@HelenaAL
www.consultajove.cat