sexe 12.10.16
Hola! Des de fa temps que estic intentant fer-ho amb el meu nòvio però no acaba de funcionar. Sembla que no acabi d'arribar al final, no em fa gaire mal però ell no aconsegueix penetrar al màxim per arribar a l'orgasme.
Que significa? Es l'himen el que impedeix que entri fins el final?(hem arribat a "fer-ho" i ell a corres, però no sé que passa)
Merci!!
Mariona Busto

Hola bertaberta!
En primer lloc dir-te que l'orgasme no té res a veure amb la profunditat de la penetració. De fet, la manera més fàcil per arribar-hi sol ser amb l'estimulació externa dels genitals, especialment la zona del clítoris.
El que us pot estar passant és que estigueu suficient relaxats i excitats, com perquè la penetració pugui ser "completa". Si estàs tensa, pendent de si entrarà o no, de si et farà mal o no, etc. és molt probable que la teva vagina també es tensi dificultats la penetració, disminuint la lubricació i fent que tot plegat pugui ser una mica molest. Per tant, us recomanem tranquil·litat i paciència. No cal córrer. Doneu-vos temps pels jocs "preliminars", per les carícies, per centrar-vos a gaudir i no donar-li tanta importància a la penetració. Veureu que si deixeu que els vostres cossos s'adaptin a l'estimulació i us doneu temps, podreu aconseguir la penetració sense dolor. (De totes maneres, si veieu que tot i així, us fa sempre mal i no hi ha manera, sempre recomanem una visita amb el ginecòleg perquè pugui valorar que tot està en ordre).
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat