estic grassa?
Mireu jo tinc 11 anys i peso 60 kilos mediexo 1'45 per alla bueno peso per alla als 60 peso normal, estic be o estic grassa??? avagades sen enriuen del meu fisic i jo ploro perque amb aqestes coses soc molt sensible..:(
Sara Bujalance

Hola Infiny F.A.Q! Passa olímpicament dels comentaris que et facin!! El teu físic és cosa teva i els altres no n'han de fer res!! Ningú té dret a fer-te sentir malament per com és el teu cos, així que passa d'ells!! Quan vegin que passes dels seus comentaris, s'avorriran de dir-te coses i pararan. A més, aquesta gent que va pel món ficant-se amb els altres ho acostumen a fer perquè tenen una baixa autoestima i el que volen, inconscientment, és que els altres també tinguin l'autoestima baixa com ells. Així que no permetis que les inseguretats d'uns altres perjudiquin la teva autoestima. Si veus que no paren de fer-te comentaris lletjos, parla amb els teus amics i professors per a que t'ajudin a parar aquest bulllying. A part d'això, el millor que pots fer per mantenir un pes correcte és menjar de tot, de forma equilibrada (com marca la piràmide dels aliments), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana, si en pots fer més, millor. Molts petons!!