No se que fer!
Hola Adolescents!
Contacto amb vosaltres perque estic feta un embolic. A mi m'agrada un noi que ara fara primer de Bat. i el coneixo desde que erem petits perq les nostres mares son amigues. Desde que tinc 9 anys o aixi que m'agrada pero no se si em correspon. Sempre que el vec m'entren unes ganes impresionants de liarme amb ell i de dirli tot, pero no se com fer-ho ni que fer. El que mes magrada d'ell es el fisic, i com ajuda a la gent, el trobo una persona espectacular. Esperpo que m'ajudeu.
Moltes gracies!!
Whoismariia.
Mariona Busto

Hola Whoismariia!
Entenem com et sents, però com saps, l'única manera que tenim per saber si et correspon o no, és preguntant-li directament amb ell. Evidentment que fer-ho no és cosa fàcil, i és millor tenir les coses una mica més clares perquè no ens donin carabasses a la primera de canvi. Per tant, et recomanem que valoris si hi ha indicis que t'indiquin que ell també pot estar sentint el mateix que tu, per exemple. Per altra banda, no sabem quin tipus de relació teniu actualment, és a dir, si quedeu sovint, si teniu confiança entre vosaltres, etc., tot això pot ajudar a que ell es fixi més en tu, a que et tingui més present i també pot donar-te pistes sobre quan pot ser un bon moment per fer un pas més.
Esperem que us vagi molt i molt bé! Molta sort!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat