Vaig fer-ho amb un noi
Hola! Aquest cap de setmana vaig fer-ho amb un noi, però no teníem condó i a més estàvem en un lloc on hi havia més gent (en una habitació a part, però tothom estava a l'edifici), vam fer-ho sense condó però va ser tot molt ràpid: vam esta només dos o tres minuts fent-ho, després em va apartar i em va dir que li feia por perquè no teníem condó i perquè no ens pillés ningú. Ens vam vestir i vam anar a dormir. M'agradaria repetir, crec que a ell també, però no ho tinc clar. A més jo portava tres mesos gairebé sense fer-ho i em va fer una mica de mal (a part de perquè no vaig tenir temps a lubricar). Com podria fer per repetir? I és normal que em fes una mica de mal, donades aquelles circumstàncies?
Mariona Busto

Hola!
En primer lloc dir-te que si no vàreu fer servir preservatiu, hi ha risc d'un embaràs no desitjat i de contagi d'alguna infecció de transmissió sexual (ITS). Per tant, si no esteu buscant un fill/a i no voleu córrer el risc de contraure alguna ITS, recordeu fer ús SEMPRE del preservatiu.
Referent a les teves preguntes, si tens ganes de repetir, és important que ell també ho sàpiga i també en tingui ganes. Trobar el moment, no sempre és fàcil, però tots ens hi hem trobat en algun moment, així que haureu de fer ús de la vostra imaginació i intentar trobar un bon moment per continuar el que vàreu deixar a mitges.
Pel que fa al mal que vas sentir pot ser, tal com ens expliques, perquè no estiguessis prou lubricada perquè va anar tot molt ràpid i segurament no li vas donar temps al teu cos a excitar-se suficient. Així que us recomanem que per la pròxima vegada us ho prengueu amb més calma i busqueu un lloc on no puguin enxampar-vos, de manera que tots dos estareu més tranquils i farà que tot flueixi millor.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat