Que és?
hola! Tinc un dubte. Des de fa un temps cada dia tinc una taca a les calces blanca i com una espècie de moc. Encara no m'ha vingut la regla i em sembla raro tenir això ademés al principi pensava que m'havia pixat però després vaig veure que encara que no pixés tenia aquella taca... Què és? Per què em surt? És cap problema? Moltes gràcies per avançat i espero que seguiu així!!! 😉😉
Cristina Albó

Hola Anònima76,
Moltes gràcies per les teves paraules d'ànims! Ens encanteu!
Aquesta taca blanca i aquesta espècie
de moc que notes a les calcetes és el flux vaginal. Acostuma a
aparèixer quan la regla està a punt de venir (dies, setmanes, mesos, etc...).
El teu cos comença a preparar l'activació dels òrgans sexuals interns,
els ovaris es preparen per ovular i el teu cos madura a cos adult.
Per tant, l'aparició d'aquest líquid t'està indicant que tot el teu cos comença a activar-se.
No
és res dolent, és sa i natural. Per tant, no t'espantis! Si veus que
canvia de color, d'olor, o que et trobes malament no dubtis en consultar
amb un metge.
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat