Por.
Hola,
Fara cosa de un any que un amic meu em tocava masa ( em fotia molta ma) ara a la actualitat ja no som amics.
El problema esque el divendres el meu novio em va ficar la ma per soma dels pantalons i les calcetes tocant el cul, jo em sentia com rara perquè era el primer cop que ho feia (ell sempre em tocava el cul per amb pantalons)
El cas esque avui li he preguntat perquè ho va fe, i ell ma dit perquè l'excitava molt, jo li he dit que no em va agradar masa perquè em va recoradava a lo que em va fer el meu amic.
Aixo del meu amic esque em feia acosacio sexual i el meu novio ma dit que ell no ho va fer amb la intensió de que ho passes malament.
El cas esque quant em fa coses d'aquestes m'agraden pero no se perquè penso em lo que em va passar amb el meu amic i ho passo malament perquè penso que el meu novio podrie fer lo del meu amic
Tot aixo que pot ser?
Ajuda pot ser un trauma o que?
Tot aixo pot anar mes lluni?
Jo vull pas-armo molt be amb el meu novio .
AJUDA SIUSPLAU!!!
Gracies.
Cristina Albó

Hola Oxana,
És normal que després d'una experiència incòmoda, negativa o que no volíem viure, quan passa quelcom similar ens aparegui la mateixa por. Possiblement el que necessites és tenir més confiança amb la teva parella, i creiem que ho estàs fent MOLT BÉ ja que li has explicat com et vas sentir. I això ja és quelcom diferent del que va passar amb el teu "amic", possiblement amb ell no et senties segura, ni et senties còmode, ni et senties a gust, ni podies dir la teva perquè ell sempre es saltaria la teva voluntat i faria el que ell volgués.
Amb la teva parella això no és així, si passa quelcom li dius, en podeu parlar i ell pot entendre el que et passa, no pressiona, no jutja, t'escolta i s'interessa per com et vas sentir.
Per tant, el que pots fer és seguir com fins ara, potser podries parlar amb la teva parella i dir-li que fins que tu no et sentis preparada per jugar a alguna cosa més, que ell no tingui la iniciativa, i que quan tu et sentis preparada ja li diràs què vols provar o ja li agafaràs la mà i la duràs on vulguis que toqui.
Una abraçada ben forta i gràcies per confiar en nosaltres!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat