ajuda...
hola! primer de tot moltes gràcies per el que feu.. trobo un treball admirable el que feu d'ajudar als adolescents, sobretot en aquesta edad insoportable.
bueno dons jo tinc un petit probolema....i es que m'agrada un noi. ens coneixem desde aproximadament 1 any, vam tontejar i vam estar un temps de lio.. (si es pot considerar de lio perque no he sapigut mai el que erem exactament). va venir a casa meva i vaig parlar amb ell.. i diguessim que ens vam deixar les coses clares i que no voliem res mes. aixo va passar durant les vacances de estiu, a l'escola ens saludem, ens mirem i ens somriem.. fa cosa de una setmana em vaig assabentar que no volia res mes amb mi perque sabia que tardariem en fer-ho. em va fer molt de mal aixo, em sento utilitzada.. nomes volia estar amb mi per si aconseguia tenir sexe amb mi. M'he adonat que nomes m'atrau fisicament.. i molt.. es com una mena de desitg, i quan penso en fer-ho amb ell, no em desagrada la idea. pero ara nose pas que fer.. si oblidar-me de ell o intentar tornar a tenir algo amb ell.. nomes per aquestes ganes.. i esque no em veig amb ningu mes que no sigui ell, la veritat es qu em'ha fet moltes putades, com diuen les meves amigues, soc massa bona i ho perdono tot.
Algun consell?....
perdo per enrollar-me tant..
Cristina Albó

Hola anonima,
Si t'ha fet tant de mal, si t'has sentit utilitzada i les teves amigues també t'ho diuen, potser no seria la millor persona per tu. És a dir, fixa't en com parles d'ell i sigues sincera amb tu mateixa, si tingues relacions sexuals amb ell, creus, de veritat, que per a tu no significaria res més? Nosaltres ho dubtem, no ho sabem del cert però ho dubtem per com parles d'ell.
Valora't a tu més que a ningú!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per les paraules tan boniques que ens dediques, ens animen molt a seguir fent aquesta feina que tant ens agrada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat