No sé que fer, important.
Hola,
Mira, fa dos anys que em vaig enamorar bojament d'un nen de la classe del costat (Feia 1r d'eso, ara 3r). És la persona més important de la meva vida. Quan li vaig dir que m'agradava em va blocar al wsp. Quan estava amb els seus amics, ells em deien coses, però ell no, abaixava el cap. El cas és que aquest any, a tercer ens han canviat les classes, i per ordre de llista m'ha tocat al seu costat. Els primers dies separava les taules, però més endavant ja em parlava i tot. Durant l'estiu he sabut oblidar-lo una mica, fins i tot he pogut trobar novia (el primer sentiment que tinc cap a una nena), però ara he notat que intenta cridar-me l'atenció i que em fa mirades de reull, (les mirades l'any passat ja les havia notat, però pensava que eren coses meves), i a més no està tant amb els seus amics, noto com si m'estimés. Per mi és la persona de la meva vida, però no sé que fer.
Gràcies.
Cristina Albó

Hola Kiwy22,
Potser si ara seieu al costat l'un de l'altre podries parlar amb ell, i
dir-li el que sents, que no entens la seva reacció, o també pot ser que al
estar al teu costat estigui més tranquil i et vegi com un bon company de
classe, o potser que també senti alguna cosa per tu. Com veus, soaltres no
podem saber quina opció és la correcte, l'única persona que ho pot resoldre és
ell.
Com bé dius, "notes" com si t'estimés però no ho podem saber del
cert fins que ell no expressi què sent.
Una
abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Helena
Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.adolescents.cat/moderaconsultori/ampliacio/www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat