No estic contenta amb el meu cos...
Hola! T'escric perquè des de ja fa temps estic intentant baixar de pes. Tinc 17 anys, medeixo 1,65m i peso 70 kg. La veritat és que cada cop em fa més vergonya ser com sóc. Veig a les meves amigues i estan molt primes en comparació amb mi. A més, sóc una fanatica de la moda i cada cop que vaig de compres acabo tencada als vestuaris plorant. Ja no sé què fer. Em podrieu ajudar? Estic disposada a fer el que faci falta per a l'estiu tenir un cos 10.
Moltes gràcies!
Sara Bujalance

Hola Ju*! Gràcies per compartir amb mi la teva situació. Entenc com et deus sentir, l'adolescència pot ser una època dura pel que fa al cos i les botigues de roba sovint no ajuden a que les persones es trobin a gust amb el propi cos. El millor que pots fer per mantenir un pes correcte és menjar de tot, de forma equilibrada (com marca la piràmide dels aliments), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana, si en pots fer més, millor. A part d'això no cal que facis res més. No t'obsessionis amb el físic i NO et comparis amb ningú, cada persona és única i especial, de manera que tu ets especial tal i com ets. Valora positivament el teu cos, segur que té coses maques, només cal que aprenguis a veure-les! T'aconsello també que parlis sobre com et sents amb algun adult, com els pares per exemple, ells t'ajudaran a trobar-te millor amb el teu cos i a no acabar plorant quan vas de compres. Molts petons!!