Lio desde fa mes de 1 any...
Fa un any o aixi vaig començar a estar de lio amb un tio que m'agradaba, i he arribat a fer moltes coses amb ell, pero sempre ho portabem amagades perque ell era amic del meu exnovi, pero com que anem a temporades i aquet l'estiu em tornat a estar em pasat uns mesos 'genials' pero avans de començar el curs vaig decidir surtir amb uns amics de festa i mel vaig trobar i jo anaba molt beguda i ens vam liar davant de tothom i ara ho sap tothom, el que pasa es que quan va marxar un amic em va vindre a dir qe ell tenia novia que no em fies i eso, li vaig preguntar a ell i em va dir que no, que pares que ell volia algo serio amb mi i coses aixi pero jo no el vui com algo mes, encara que m'ha demanat soritr moltes vegades, nomes m'atrau sexualment, i ara segons pel que vec a les reds socials sembla que te novia desde avans de liarnos i estic investigan pero no ser que fer si descobreixo que si si avisar a la noia o algo aixi, o pasar del tema. i se que es capaç de fer aixo perque el meu millor amic em va advertir, merci si em doneu una solucio:*
Cristina Albó

Hola badgyal123,
Nosaltres no podem dir-te què fer, però podem ajudar-te a reflexionar, o al menys això intentarem. És important que facis el que facis ho facis perquè ho sents així. Si acabes descobrint que ell té parella des de fa temps valora si vols seguir com fins ara, si vols parlar amb la seva novia o si pel contrari fas alguna cosa que només t'afecti a tu, és a dir, valora si vols o no vols a la teva vida un noi que té una doble vida. si porteu tant de temps també pots parlar amb ell per explicar-li el que has descobert i per exposar-li la teva decisió.
Tingues en compte que decideixis el que decideixis afectarà a altres persones i a tu mateixa.
Com veus, nosaltres no podem dir-te què fer però confiem en que faràs allò que sentis que va més d'acord amb la teva forma de ser.
Una abraçada ben forta!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.adolescents.cat/moderaconsultori/ampliacio/www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat