em sento noia
hola siuplau em sento com noi pero tambe com un noia i no se que fer tinc por ,ademes que unes amigues ja me
han ajudat me han comprat roba de noia i em sento be pero tambe em sento be cuan vaig de noi ademes que me agrada el sexe femenir i nose ademes desde que vaig trenca amb la meva novia em sento aixi porto 3 anys
perdo per les faltes soc dislexic
Cristina Albó

Hola ditto,
La situació que estàs vivint no és gens fàcil de passar. Per a saber si estem parlant de transexualitat, el primer que hauries de sentir és com una espècie de rebuig pel cos que
tens, si físicament tens cos de noia, hauries de sentir que el cos que
tens no correspon amb el que hauria de ser perquè et sentiries noi. Si
físicament ets noi, amb genitals del noi, hauries de sentir que el teu
cos no correspon amb el que hauria de ser perquè hauria de ser de noia.
Si sents que aquesta definició t'identifica podries contactar amb el
servei de l'Hospital Clínic de Barcelona amb la unitat de identitat de
gènere
http://www.barnaclinic.com/especialidades/44/unidad-de-identidad-de-genero
">
ells t'indicaran.
També pots contactar amb el Casal Lambda, ells donaran recursos, informació suport psicològic si fes falta http://www.lambda.cat/
">
Esperem haver-te ajudat!
Una abraçada ben forta!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat