Siusplau... ÉS URGENT!!!
Demà farà dotze dies que m'hauria hagut de baixar la regla, però no arriba.
La cosa és que, en el moment en el que se suposa que m'hauria hagut de baixar, vaig anar a la piscina amb l'institut. Em vaig posar un tampó i al treure'l hi havia taca de sang, però desprès no em va baixar. La cosa és que aquells dies m'estava medicant, i em va fer efecte la medicació, cosa que he llegit que pot fer que s'endarrereixi.
Tot i així, estic nerviosa perquè encara no em baixa i no sé si és normal ja que mai em ve regular o si m'hauria de preocupar.
Què puc fer??
Mariona Busto

Hola miss_wonderful!
Pel que ens expliques no has mantingut relacions sexuals de risc amb ningú, per tant podem descartar que aquest retard sigui degut a un embaràs. Expliques que estaves prenent una medicació durant aquells dies que pot afectar el teu cicle menstrual, i segurament el retard vingui d'aquí. De totes maneres, et recomanem que demanis hora de visita amb el ginecòleg perquè pugui valorar el teu estat ginecològic i aquestes irregularitats que dius que sempre tens.
Per tant, no ho dubtis i demana hora amb el ginecòleg per fer-te una revisió completa! Veuràs que et quedes molt més tranquil·la!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat