ORGASME EN LA MASTURBACIÓ. URGENT!!!
Bona tarda.
Fa 5 anys que em masturbu i encara no arribo al orgasme, i tinc 16 anys. A vegades em corro molt ràpid pero no arribo orgasme. VULL SABER altres maneres per masturbar-me que no sigui amb els dits, a vegades utilitzo un vibrador pero ni d'aquesta manera És normal que no tingui orgasmes??
Mariona Busto

Hola anonima2000!
Quan dius que a vegades et corres molt ràpidament, a què et refereixes?
No sabem com et masturbes, però és important que primer de tot observem el nostre cos i no ens centrem únicament en els nostres genitals. Tenim tot un cos que pot ajudar-nos a excitar-nos i a acostar-nos a l'orgasme. Agafa un mirall i observa el teu cos i també la teva vulva, toca les diferents parts, troba el teu clítoris, acarona'l, descobreix què passa si canvis de pressió en l'estimulació, de velocitat... prova de masturbar-te de maneres diferents, per sobre de la roba, fent pressió amb un coixí, amb la força de l'aigua de la dutxa, amb la mà... deixa volar la teva imaginació!
En què estàs pensant mentre et masturbes? Què és el que t'excita? Trobar aquelles coses que més t'exciten (però no només en l'àmbit físic, sinó també en el mental) t'ajudarà a arribar a l'orgasme. No oblidis que l'orgasme està en el nostre cervell, el cap és l'òrgan sexual més important i el que realment farà que s'arribi a l'orgasme o no. Per tant, a part d'una estimulació que sigui l'adequada i que t'agradi,  és molt important que ens concentrem i ens centrem a sentir, a gaudir de l'estona i deixar que la resposta sexual es doni de forma natural.
Dóna't temps per redescobrir la teva sexual d'una manera diferent de com ho has fet durant aquests 5 anys. Mou-te des de la curiositat i toca't com si fos la primera vegada que ho fas. Allibera la teva ment i dóna't permís per gaudir!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat