Parlo amb ell pel whats i a la cara no em diu res.
Hola!
Fa un temps que estic enamorada d' un noi que resulta ser un dels millors amics del meu germà. El meu germà ens ha dit als dos que deixem de parlar, pero aixo no ho hem fet. Si el meu germà s'entera que seguim parlant ens caurà una als dos k no us podeu imaginar. Peró aquest no es l' ùnic problema, parlo amb ell pel whatsapp cada dia, peró ens veiem pel cole i ni es preocupa en mirar-me. Això que vol dir que s'avergonyeix de mi? En canvi pel whatsapp sembla que senti algo. Que puc fer?
Mariona Busto

Hola AN0808!
Per què el teu germà no vol que parleu? Quin considera que és el problema?
No sabem per què quan et veu en persona no s'atreveix a dir-te res, com dius pot ser per vergonya (no perquè s'avergonyeixi de tu), però també podria ser perquè el teu germà no ho vegi, ja que ens expliques que no vol que parleu... de totes maneres, la resposta del perquè passa això només la té ell. Has provat de parlar-ne amb ell? Recorda que la confiança és la base de qualsevol tipus de relació. Pensem que aquesta és l'única manera que tens per sortir de dubtes i esbrinar què és el que passa exactament.
Esperem que vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat