Que passa?
Hola,
Doncs mira avui el meu nòvio i jo hem fet sexe oral sense condó, hi ha algun problema de contagi de malalties o no passa res? Després també volia preguntar, a la hora de la penetració, com que jo encara sóc verge no m'entra, ja q si ho posa em fa molt mal, podria estar relacionat amb el fet q mai me posat un tampó? Que podria fer perquè per al pròxim cop si que entri? Jo m'intento relaxar però igualment em fa molt mal. Per últim, a la hora de fer-ho com puc fer que m'exciti més? Ell em pregunta si sento alguna cosa, però m'entren ganes de riure no se si dels nervis o q però vull que m'exciti més fer-ho. Algun consell? Merci
Mariona Busto

Hola Geclare!
És recomanable fer sexe oral amb preservatiu o banda de làtex per evitar la transmissió d'alguna infecció de transmissió sexual (ITS).
Pel que fa a la penetració segurament el que t'està passant és fruit dels nervis de la primera vegada, que fan que estiguis més tensa, poc relaxada i que el teu cos no estigui suficientment excitat com per permetre la penetració. Per tant, la nostra recomanació és que aneu més a poc a poc, que jugueu molt abans, que us exciteu i que aneu adaptant el ritme a cada moment. No podem anar directament a la penetració, ja que si no estem prou lubricades és molt probable que ens faci mal i per tant que la penetració resulti complicada. Pensa que a cada persona poden excitar-li coses diferents, i has d'anar descobrint què és el que a tu t'excita i t'ajuda a posar-te a to. Centra't a gaudir, explica-li què t'agrada i com t'agrada que et toqui, concentreu-vos en el moment i si veieu que no entra, no forceu, doneu-vos més temps de joc i d'excitació o proveu-ho en un altre moment.
Moltes vegades els nervis poden jugar-nos una mala passada: que no lubriquem, que estiguem més tenses, que la penetració resulti impossible, que ens posem a riure sense motiu, etc. per això és molt important tenir confiança amb la persona que estem compartint un moment tan íntim, que ens comuniquem i que adaptem el joc sexual al ritme que nosaltres necessitem. El sexe no entén de presses!
Per últim, no oblideu fer servir preservatiu des del començament per evitar "mals de cap" ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat - http://www.iesp.cat
">www.iesp.cat