Madturbacio
Hola tinc 15 anys i mhe intentat masturbar mils de cops. Amb porno, am dits, fins i tot amb un pebrot (nomes la punta) pero mai he arribat a l'orgasme i vull aribar si o si. Ni tan dols em fa plaer. He buscat per internet i deien coses de que em relaxi que em toqui les mamelles... he provat de tot i res. Espero que em pogeu donar un consell util de veritat. Gracies!
Mariona Busto

Hola La LH!
Dóna't temps per anar coneixent el teu cos, de mica en mica i sense presses. Pensa que com més busquem que l'orgasme arribi, aquest menys arriba.
Et recomanem que observis els teus genitals amb un mirall, toca les diferents parts, troba el clítoris, acarona'l, descobreix què passa si canvies de pressió en l'estimulació, de velocitat... descobrir la nostra sexualitat requereix temps i paciència. Si vas coneixent-te cada cop millor, et serà més fàcil deixar-te anar i que l'orgasme aparegui.
Què t'excita? Trobar aquelles coses que més t'exciten, però no només en l'àmbit físic, sinó també en el mental. No oblidis que l'orgasme està en el nostre cervell, el cap és l'òrgan sexual més important i el que realment farà que s'arribi a l'orgasme o no. Per tant és molt important que ens concentrem i ens centrem a sentir, a gaudir de l'estona i deixar que la resposta sexual es doni de forma natural.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat - http://www.iesp.cat
">www.iesp.cat