SEGUEIXO AMB ELL??
Hola m'agradaria que m'ajudesiu a pendre una desisio .El meu novi esta a uns 100 km i portem 1 any i un mes sortin,ara entre l'insti els amics i tot casi que no parlem hi han dies que no parlem.Entre que no ens veiem i no parlem nose si seguir endevant fa dos dies hem va venir a veure i ho vam parla i vam arrivar a la conclusio de tallar pero no o vam fer no estic segura de tallar perque ho saven els pares els amics ... pero ja no sento el mateix que avans per ell m'agrada pero no hi ha allo que havia al principi.Que faig el deixo o segueixo amb ell??
GRACIES!!!!
Mariona Busto

Hola LAIA MM!
Ja sabem que t'agradaria que et diguéssim què és millor fer, però aquesta és una decisió que només pots prendre tu.
Com saps, portar una relació a distància no és cosa gens fàcil. Heu fet bé de parlar-ne entre vosaltres, d'expressar allò que esteu sentint i d'intentar buscar una solució per no allargar aquest malestar que segurament tots dos sentiu. Potser ara toca que torneu a treure la conversa, ja que ens dóna la sensació que va quedar a mitges i per això no vau acabar de prendre una decisió.
Pensa que quan una relació ha estat important per nosaltres i ha durat tant de temps, és lògic que t'agradi, que l'estimis encara, però si hi ha una part de tu que et diu que ja no serà el mateix, que els teus sentiments s'han refredat, etc. és important escoltar-nos i donar-nos temps per reflexionar què volem. Sempre que prenem una decisió important, l'hem de reflexionar i assumir el risc que potser ens estem equivocant, però si ho meditem bé les probabilitats d'error solen disminuir-se.
Així doncs, pensa, reflexiona sobre el que vols i aleshores parla amb sinceritat amb ell i preneu la millor decisió per cada un de vosaltres.
Esperem que vagi molt i molt bé, ja que sabem que no serà gens fàcil.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
www.consultajove.cat - www.iesp.cat