URGEEEEN !!!!!!!!!!!
Hola,
Estic preocupada per un tema i es que ja hu he fet pero mestic precupat per un tema que no em vaiig corre i cada vegada que em toca un noi no em corro ,ES NORMAL?
Mariona Busto

Hola Gemma!
És habitual que les primeres vegades no s'arribi a l'orgasme de forma ràpida, així que tranquil·litat, ja que com més pendents estem que l'orgasme arribi aquest menys arriba.
Et recomanem que no tinguis pressa, que exploris primer el teu cos (has localitzat el teu clítoris?), que el coneguis millor, que descobreixis què t'agrada i com t'agrada, d'aquesta manera podràs guiar millor a la teva parella o a la persona amb la qual decideixis compartir aquest moment. Pensa que és molt important on està el nostre cap en el moment que estem tenint relacions sexuals: en què estem pensant? Ens estem centrant en les sensacions que estem experimentant? Tenim suficient confiança com per "deixar-nos anar" davant d'una altra persona?, etc. Com veus, no és tan fàcil, requereix pràctica, tranquil·litat, confiança i concentració.
Així que a poc a poc i sense presses vés-te donant el temps que necessites per descobrir des de la curiositat la teva sexualitat.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança Gemma!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
www.consultajove.cat - www.iesp.cat