ENAMORADA
Hola,
Fa 3 mesos que vaig coneixer un noi, ell hem va donar el seu número de mòbil i cada dia parlem per whatssap però la majoria dels dies el obro jo per preguntar-li habeure com esta etc. Fins que un dia li vaig preguntar si em feia pessada d'obril per whatssap i ell hem va dir que no. Però no se en fi necessito ajuda, perque jo cada dia estic mès enamorada.
Salutacions
Mariona Busto

Hola magda!
Porteu tres mesos parlant i això segur que ha anat fent que la vostra confiança hagi anat augmentant. Heu parlat dels vostres sentiments? Només parleu per WhatsApp o també quedeu en persona? Intenteu conèixer-vos millor per anar veient cap a on van els vostres sentiments. Fixa't que no podem controlar que l'altra persona comenci a sentir el mateix que nosaltres, però podem trobar maneres per veure si ell també et segueix el rotllo o només ets tu la que tira del "carro". Què passa si un dia tu no l'obres pel WhatsApp? Quina sensació tens quan parles amb ell? Creus que pot estar sentint el mateix o et dóna peu a pensar-ho?
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns Magda!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
www.consultajove.cat