En dubtes que es el millor?
Estic amb un que me l'estimo molt.
Ell va perdre la virginitat amb la seva ex fa 3 mesos.
Jo mai, quan estic amb ell estic super be i mai ha intentat res mes que lio però per les xarxes socials no em paren de fer preguntes en plan: has follat amb en...? T'ha fet algo mes que lio? I coses similars.
Se perfectament com es ell i se que vol algo mes però no m'ho dirà ni molt menys m'obligarà.
Jo sincerament no em noto preparada però potser quan començes pensaria diferent. El cas es que no se com dir-li i no se que es el que ell vol relament. En cas de que intentes algo, que hauria de fer?
Cristina Albó

Hola,
La veritat és que nosaltres no podem dir-te què és el que has de fer... però sí que podem orientar-te una mica.
És important que puguis parlar amb ell de tot això que et preocupa, la confiança i la comunicació és bàsica en una relació de parella. Potser podries parlar amb ell de la teva decisió de voler esperar una mica, explica-li que no et sents preparada i que vols esperar més, pregunta-li com veu ell el tema del sexe. De fet, podries treure el tema arrel dels comentaris i preguntes que t'arriben per les xarxes però sense donar-lis més importància, senzillament com a forma de treure el tema.
Pensa que la gent a través de les xarxes, xafardeja i la gent pregunta molt, tu tens el dret de voler explicar el que tu vulguis i punt.
Una abraçada ben forta!
Helena Angel
Psicòloga. Consulta Jove de l’Iesp
@HelenaAL
www.consultajove.cat
www.iesp.cat