QUE FAIG?! si? o no?
Hola adolescents! M'encanteu!
Primer de tot, gràcies per tot el que feeeu! I perdó per les faltes que faré!
Tinc 14 anys, encara que sóc "petita" d'edat, estic molt desarrollada (no vull dir grassa) i sempre creuen que tinc 16 o 17 anys. Porto 3 mesos casi 4 amb el meu nòvio, d'un any mès que jo. Fa dos anys ja vàrem sortir durant 2 mesos i ara ens hem retrobat i bueno ja us imagineu, es de l'única persona de la que m'he enamorat i no sabeu tot el que fa per mí... He sortit i he estat de lio amb altres tios i els he estimat molt pero a ningú com a ell. Ens hem liat,masturbació i sexe oral. Sé que sóc petita i tal però TOT el que acabo de dir ho he fet amb ell per primera vegada, lio i petó fa dos anys i ara lo altre. Sé que es l'indicat, i si perdés la meva virginitat amb ell no m'arrepentiría pas. Estic preparada, l'únic que hem tira endarrera es que si la perdès amb ell doncs (ma mare sap que sortim i tal, però no li diría que la he perdut amb ell) ja que nosé que pensaría de mí.
Lo únic que hem tira enrere és:
-Quant tingui 21-22 anys i parli amb ma mare sobre això, com li diré que la vaig perdre als 14?! I que no li vaig dir?!
-I a la meva millor amiga desde fa 10 anys? nomès sha liat, no hem diría re pero nosé que pensaría...
-Nomès estic molt poques vegades sola a casa i si ho estic no tranquils perquè poden vindre en qualsevol moment i això s'ha de fer amb calma suposo...
QUE COI FAIG?! HEM RATLLO UN MUNT AMB AQUEST TEMA...
Gràcies per respondre!
pd. Per si o heu pensat es inviable dir-li a ma mare que la hem perdut (si ho fem)
Mariona Busto

Hola 29!
Dir-li o no dir-li a la teva mare és decisió teva. Has de tenir present que el que et preocupa ara, segurament quan tinguis 21-22 anys ho veuràs d'una manera diferent. Pensa que la teva mare també ha estat jove, ha tingut les seves primeres experiències, i si en parleu d'aquí a uns anys segur que ho vius d'una manera molt diferent d'ara. Així que no et preocupis per una cosa de la qual no et pots ocupar ara, ja que no sabem què passarà quan en tinguis 20.
Pel que fa a la teva amiga, entenem que entre vosaltres hi ha confiança, que us expliqueu les coses i que us respecteu mútuament, oi? Què et fa pensar que pensaria malament de tu? Si et preocupa, parla'n amb ella, explica-li com et sents i enforteix la vostra confiança!
Pel que fa a l'última qüestió, com molt bé dius és important que trobeu un lloc on pugueu estar tranquils, sense interrupcions ni presses. Sabem que és complicat trobar aquest lloc, però tots ens hi hem trobat en algun moment. Així que, paciència i imaginació!
Per últim, no oblideu tenir preservatius a mà per quan arribi el moment! ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
www.consultajove.cat - www.iesp.cat