Preguntes Novio altres cuestions....
Hola
Jo fare preguntes son les seguents:
1- Que es gemagar? Mu podeu explicar esque no ho tinc gaire clar.
2- Jo i el meu novio "amic" tot el rato que trobem un moment intim ens liem i mu paso molt be, perque esque una amiga meva quant ens veu liarnos no ens para de molestar i estem una mica cansats de ella.
Que podem fer?
3- Que podem fer el meu novio " amic" per psaro mes be esque sempre ens donem petons i estic una mica cansada i crec que ell tambe
Que podem fer?
Gracies per la feina que feu, sou els millors.
Mariona Busto

Hola Oxana!
Responem a les teves preguntes:
1. Gemegar vol dir fer sorolls amb la boca, ja sigui cridar, sospirar, etc. quan rebem una estimulació que és plaent.
2. Doncs us recomanem que parleu amb ella perquè pugui deixar de molestar-vos. Pensa que potser ella no n'és conscient o si, la manera d'esbrinar-ho i per poder aconseguir que deixi de fer-ho, passa perquè en parleu amb ella.
3. Si teniu ganes de fer un pas més, parleu-ne entre vosaltres. Què us agradaria fer? Tots dos en teniu ganes? Per on voleu començar? Recordeu que la confiança és bàsica en una relació de parella.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
www.consultajove.cat - www.iesp.cat