Neerviosisme
Hoooola mira que tinc una mena de problema que esque em posu al llit i m'intentu dormir però esque m'entra una men de nerviosisme a les cames que fins que no em masturbo no se memva, i cuan em masturbo al cap del rato torna el nerviosisme i esque em quedo quieta una estona i esque m'he de moure perquè sinó tinc una sensació extraña! Avegades em pasu nits senceres! Siiiiiusplau ajuuuda!!!
Anissa Ouali

Hola!!!
ÉS molt normal que de vegades quan anem a dormir apareixen totes les preocupacions del dia, les angoixes,... i això ens pot deixar inquiets i fins i tot, no deixar-nos dormir (fixa't si hi ha alguna cosa que t'estigui preocupant aquest dies)
Sobre la masturbació, dir-te que les persones en podem masturba per moltes raons, per conèixer que ens agrada i que no, per plaer,..., i en ocasions també, pot ser una manera de desconnectar d'aquets nervis i relaxar el cap i el cos.
Seria positiu que aprenguessis a relaxar-te amb alguna altre tècnica, per exemple, respirar de manera profunda i pausada, llegir qualsevol llibre,...
Espero haver-te ajudat!! una abraçada
Anissa Ouali, @AniOuali