Sento pessigolles
Hola, el cas es que quan em masturbo sento unes pessigolles al meu clítoris i he de deixar de masturbar-me durant uns 3 o 4 minuts, nose perquè em passe i tunc por de que això em passi quan tingui relacions sexuals.
Mariona Busto

Hola De poble i amb la senyera al balcó🤘🏼!
Hi ha moltes noies que el contacte directe amb el clítoris els hi és molest, i han trobat altres maneres de masturbar-se per evitar aquesta sensació "desagradable". Així que tranquil·la perquè no ets a la primera persona que li passa.
La pregunta és, aquestes pessigolles són desagradables? Si ho són, és evident que el millor que pots fer és parar o buscar alternatives de masturbació (acaronar els voltants del clítoris, jugar amb els llavis, l'entrada de la vagina, etc.). Si no són desagradables les pessigolles, pregunta't perquè t'atures, què passa si continues una miqueta més? Algunes noies s'aturen just abans d'arribar a l'orgasme i no saben ben bé perquè ho fan.
Vés descobrint sense pressa com funciona el teu cos, que t'agrada i que no, com t'agrada, etc. d'aquesta manera aniràs guanyant en confiança i quan arribi el moment de compartir la teva sexualitat amb algú, tot això t'ajudarà a que les coses funcionin millor, ja que sabràs expressar i explicar el que t'agrada i com t'agrada.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
www.consultajove.cat - www.iesp.cat