novio i sexe...
hola, bueno fa un temps que estic amb aquest noi que es super bo amb mi i tot però... crec que es un problema... quan ho fem i ell s'intenta posar condó quan la té cap amunt, en el moment que se la posa seli baixa l'asunto i bueno al final mai acabem fent res o li faig una palla perque em sento culpable... que puc fer? ell no es vol posar condó per aixo pero jo tampocem vull prendre una pastilla ni res. Necessito ajuda!
Mariona Busto

Hola Aaanoooooooonim.!
En primer lloc, res de culpabilitats. El que li passa al teu nòvio, és molt habitual les primeres vegades i sovint són els nervis els que juguen una mala passada. Així que és molt important que intenteu relaxar-vos i no estar tan pendents de l'erecció del penis, ja que com més pendents estigueu més probable que quan torneu a intentar posar el preservatiu, aquest perdi l'erecció.
Us recomaneu que aneu amb calma, que jugueu, i quan arribi el moment de posar el preservatiu el poseu amb tranquil·litat. Si l'erecció es perd, no passa absolutament res, seguiu jugant com ho estàveu fent, seguiu amb les carícies, els petons, les abraçades... i deixeu que l'erecció torni a aparèixer de forma espontània i natural. Recordeu que el sexe funciona millor sense pressions, i voler controlar l'erecció és molt complicat. Així que no feu tan protagonista al penis!
Per últim, valoreu si la talla de preservatius que esteu fent servis és l'adequada, que no sigui això el que estigui fent que l'erecció es perdi.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
www.consultajove.cat - www.iesp.cat