Quan fer-ho?
Hola!
Porto uns dies amb un dubte que em té una mica nerviós.
Porto uns 5 mesos amb la meva nòvia. El cas es que ja hem fet alguns passos com masturbar-nos l'un a l'altre. I el que em preocupa és el següent pas, no perquè no em senti preparat, sinó tot el contrari. És a dir, jo sincerament crec que estic preparat i me'n moro de ganes, però no sé si ella pensa igual... no se si ella també vol, i per culpa de que jo no me n'adono, l'estic fent esperar massa; o no sé si ella vol esperar més, etc.
Què podria fer? Perquè em sembla que preguntar-li directament (cosa que m'ha recomenat molta gent), és en realitat una cosa que dóna molt de corte i potser la pot fer molestar i tot. Però no estic segur.
Ajuda sisplau! Merciii
Mariona Busto

Hola patata!
Doncs el que t'ha recomanat molta gent, és el millor consell. Parlar-ne amb ella et donarà la resposta! Pensa que la comunicació i la confiança en una relació de parella són uns dels pilars fonamentals. Sabem que pot fer corte, però val la pena parlar-ne sense por, amb tranquil·litat, etc. i evidentment respectant els ritmes que tingui cada un.
Així doncs, el que nosaltres et recomanem és que busquis un bon moment per poder-ne parlar amb ella. No es tracta de treure el tema ràpid i corrent en qualsevol lloc, sinó tenir cura de fer-ho quan toca, amb naturalitat i confiança. Segur que si ho fas així, les coses surten millor. Dóna-li espai i el temps que necessiti perquè se senti preparada igual que tu t'hi sents. Veuràs que si respectes el seu ritme, tot funciona!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
www.consultajove.cat - www.iesp.cat