Es amor o nomes carinyo?
Holaaa
Us escric aixo perque estic molt confosa sobre si li agrado a la meva amiga. Jo soc una noia i me enamorat della i nose si ella tambe. Es molt carinyosa amb mi emcara que amb laltra gent tambe pro amb mi mes. Mai ha sortit amb cap noi ni res i amb mi te com uns roces o de vegades em pica com el culeta i em mira i ens riem juntes com amb cap persona haviem fet mai. No se com saber si ells tambe esta enamorada de mi perque sino ho esta la cagare moolt. Siuplaau ajuda com puc saber si magrada? o com puc saber si es lesbiana? alguun consell señals o web per mirar??
moltissimes gracies de vritat per mi signiifia molt
Mariona Busto

Hola itsmegemma!
No hi ha manera de saber l'orientació sexual d'una persona (homosexual, heterosexual, bisexual...), si no és ella mateixa que t'ho diu. Pensa que hi ha molts estereotips entorn de l'homosexualitat que moltes vegades no són certs. Així que només amb l'aspecte físic, la manera d'actuar o comportar-se, etc. és complicat saber-ho.
Expliques que sou amigues, això implica que teniu confiança, per tant, no t'ha parlat mai de si li agrada algú? Creus que en podries parlar amb ella? Ella sap que a tu t'agraden les noies? Pensem que per començar estaria bé que intentessis saber una mica més sobre les seves relacions, sobre si s'ha enamorat alguna vegada o si ha sentit alguna especial per algú, etc. Tot plegat pot donar-te alguna pista de si podria estar també enamorada de tu.
Evidentment que la resposta cent per cent segura de si li agrades o no, només te la pot donar ella. Així que vés observant, augmenta la confiança amb ella i deixa que les circumstàncies i les situacions que aneu vivint t'ajudin a anar-ho descobrint.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
www.consultajove.cat - www.iesp.cat