La meva primera vagada
Faig 4rt d'ESO i soc l'unic de la clase en ser verge. La noia que m'agrada sempre em demana de tenir relesions sexuals pero jo sento que no estic preperat. Pero tinc moltes ganes de deixar de ser verge, no hem fa m'avarguniex ser verge pero m'agradaria experimentar el sexe per primera vagada, pero la meva timideza m'inpedeix dirli que si cuan em demana per tenir relesions sexuals. I no se que fer.
Mariona Busto

Hola Santi!
Com veus, la pressió per "haver de" deixar de ser verge, no ajuda gens. Encara que et soni a tòpic, a cada persona li arriba el seu moment, i és molt important que quan aquest moment arriba la persona se senti realment preparada per fer un pas tan important. I com sentir que estem ja preparats? Doncs els elements que t'ajudaran a sentir-ho són: estar amb una persona de confiança que tu hagis escollit, que tots dos estigueu d'acord en fer-ho i us sentiu preparats, que adapteu els ritme a les necessitats de cada un, deixar que les coses sorgeixin i no forçar-les perquè toca...
Respecte el teu ritme i no et forcis a haver de cremar etapes perquè la resta ja les ha cremat. Cada persona necessitem un temps, i si tu encara no et sents preparat, no passa absolutament res. És millor estar segur, anar a poc a poc, que voler córrer i tenir una mala experiència, no creus?
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
www.consultajove.cat - www.iesp.cat