Sexe
Hola, sóc un anònim i us volia fer un consultori. Fa dos dies el meu novio hem va dir de fer l'amor, però, el problema es que jo no estic preparada i ell te alergia als condons. Que haig de fer?
Mariona Busto

Hola anònim!
Si tu no et sents preparada, has de parlar-ho amb ell i evidentment ell ha de respectar el teu ritme. Recorda que en sexualitat un NO és un NO. Així que dóna't el temps que necessitis i no facis res del que encara no et sentis preparada. No hi ha pressa!
Si el teu nòvio té al·lèrgia al làtex, el material amb el qual estan fets la majoria de preservatius, li recomanem que vagi a la farmàcia i compri preservatius sense làtex, per persones al·lèrgiques. Que no us faci vergonya, és molt important que quan finalment decidiu mantenir relacions sexuals feu servir preservatiu! Hi ha moltes persones que tenen al·lèrgia al làtex i això no implica no protegir-se amb preservatius aptes per persones amb al·lèrgia.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
www.consultajove.cat - www.iesp.cat