Que es el que hi ha?
Hola! Tinc 15 anys i necesitu consell. Aquest estiu vaig coneixer un noi i ens vam liar en una festa i hi havia una conexió diferent estava molt a gust amb ell, la qüestió es que vam seguir parlant pero poquet. Ell te 6 anys mes que jo... Pero jo no em puc treure del cap lo be que vaig estar amb ell, fa poc ens vam tornar a veure i ens vam tornar a liar i aquest cop vam estar parlar casi una hora el seu costat em sento molt a gust i jo mateixa, que es el que hi ha? Hauria de fer un pas mes i parlar-hi sobre el que penso? Hauria de deixar que les coses floeixin soles si es que ho han de fer? Que es el que sento?
Moltes gràcies!
Mariona Busto

Hola ASDFGH!
Tant de bo et poguéssim dir en exactitud què és el que sents, però això només podràs saber-ho tu. Les situacions i circumstàncies que vagis vivint t'aniran ajudant a descobrir què és exactament el que sents per aquest noi. El que està clar és que hi ha una gran atracció i interès cap a ell, i has de valorar si et ve de gust fer un pas més i parlar-ne amb ell, o donar-te una mica més de temps per anar veient com flueixen les coses. La decisió és teva.
La confiança és una de les parts fonamentals en qualsevol tipus de relació, i si vosaltres us aneu veient cada cop més sovint, és bo que parleu dels vostres sentiments, de manera que pugueu valorar si tots dos busqueu el mateix o no. Però has de valorar quan és el bon moment per parlar-ne, sent conscient que potser ell no busca o sent el mateix que tu (això sempre pot passar). Pensa també que a dia d'avui tu encara ets menor d'edat i això pot dificultar les coses, encara que amb el temps aquesta diferència d'edat deixi de notar-se.
Dóna't temps per anar descobrint que sents, i observa si et va donant pistes que ell va sentint el mateix que tu!
Esperem que vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
www.consultajove.cat - www.iesp.cat