TINC UN PROBLEMA
Hola!!
He conegut a un noi, molt guapo. Em estat parlant durant un temps, i m'ha dit de quedar. El que passa es que té 17 anys i jo 14. M'ha demanat de mantenir relacions, però crec que encara es una mica aviat, a més també estic una mica confusa pel fet de l'edat!!
No se que fer!!!! Si us plau, ajuda!
Moltes gràcies !!!
Mariona Busto

Hola srta.pabo!
Doncs si per tu és encara una mica aviat, ha de respectar-ho. No hi ha pressa, i en qüestió de sexualitat un NO és un NO.
Potser és millor que us conegueu millor, que aneu a poc a poc i no directament a mantenir relacions sexuals. Cada persona necessita el seu temps, i si hi ha dubtes, millor donar-nos aquest temps. Respecte el teu propi ritme i tranquil·la, és normal que no ho vegis clar i que tinguis tots aquests dubtes.
Així doncs, la nostra recomanació és que no et precipitis. No és el mateix un adolescent de 14 que un de 17, així que calma, hi ha temps per tot i millor fer les coses quan ens sentim realment preparats per fer-ho. Recorda que la confiança en l'altra persona per un moment tan especial i íntim, és fonamental.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança.
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
www.consultajove.cat - www.iesp.cat