Preocupada
Hola, us volia fer un consultori. Fa cosa de dos mesos que ho vaig fer amb el meu novio i mentres u feiem se li va fer un petit forat al condó i no ens vam adonar fins que vam acabar. Ara actualment fa cosa de dos mesos que no hem ve la regla, que significa això? Necessito la vostra ajuda. Gràcies.
Cristina Albó

Hola anònim!
Si el preservatiu es va trencar, hi ha risc d'embaràs ja que l'ejaculació devia entrar dins la vagina.
El que hauries de fer, donat que fa dos mesos que no et ve la regla, és fer-te un test d'embaràs.
Si surt negatiu, haureu d'aprendre que per a properes ocasions, si el preservatiu es trenca podeu anar a buscar una píndola del dia després. Si surt positiu, significarà que estàs embarassada, i hauràs de demanar hora amb el ginecòleg per a que pugui veure com va avançant i quin és l'estat en el que et trobes. També serà un moment molt difícil ja que la decisió que hauràs de prendre serà difícil, sigui quina sigui, interrompre l'embaràs o tirar-lo endavant. Res serà fàcil.
Des d'aquí t'enviem una abraçada ben forta i molts i molts ànims!
Helena Angel
Psicòloga. Consulta Jove de l'Iesp
@HelenaAL
www.iesp.cat
www.consultajove.cat