Paquet.
Hola,
Desde principi de curs que no paro de mirar lis el paquet als tots els professors i no se perquè.
Aixo es normal?
Sou una sortida?
I ultimament desde ahir que el meu profe de bio ens va dir a la clases que vindria una sexologa a clasess que no paro de pensar en coses de sexe i tal...
que pot ser aixo?
Gracies, per la feina que feu.
Felicitats.
Cristina Albó

Hola Oxana!
No pateixis, és normal sentir curiositat per la sexualitat. Mirar el "paquet" com tu dius pot ser curiositat, morbo o interès pel tema... però no oblidis que els professors, són professors i tu ets la seva alumna, si en algun moment es passa la línia ell estarà cometent un delicte d'abús (per la diferència d'edat i la posició de poder en la que ell es trobaria en comparació amb tu).
Si ja us avisat que vindrà una sexòloga a classe per fer un taller sobre sexualitat i afectivitat, aprofita per apuntar totes les preguntes que tinguis en un paper o una llibreta i quan vingui a classe, fes-li totes les preguntes que tinguis, si quan acaba el taller no les ha respost li fas, si te les ha respost ja tindràs els dubtes resolts! I si tot i així et segueixen quedant preguntes, aquí ens trobaràs a les psicòlogues del consultori d'Adolescents.cat per respondre totes les inquietuds que tinguis en referència al tema ;)
Una abraçada ben forta! I gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga. Consulta Jove de l'Iesp
@HelenaAL
www.iesp.cat
www.consultajove.cat