TONTEJO AMB TOTHOM!!! AJUDA!!! 12345678900987654321
hOLA aDOLESCENTS!!!
El cas és que vaig a 1er d'Eso i, amb els meus amics o inclós nens de l'altre clase de 1er, sempre m'agrada tontejar amb ells, tipo ferli bromes o coses d'aquestes.
M'agradaria saber si aixo pot afectar a que hem tractin com una ****(no cal dir la paraulota) , o que sembli que hem moli tot deu, sisplau ajudeume el mes aviat posible.
Us admiro molt!! sou la cañaa no deixeu aquesta pagina web mai sisplau ajjajaj
Cristina Albó

Hola ºanonim!
Moltes, moltes i moltes gràcies per les teves paraules!
El que els altres pensin de nosaltres no ho podem controlar, el que sí que podem controlar (o com a mínim intentar gestionar) és el que pensem nosaltres de nosaltres mateixos. És a dir, si els altres pensen que ets tonta (per exemple) però tu saps que no ets tonta, aquest pensament dels altres cap a tu, no tindrà pes, no li donaràs importància i per tant, es dissoldrà i no es farà més gran. Ara bé, si tu poses en dubte que siguis tonta, l'opinió dels altres prendrà més rellevància i per tant es farà més gran l'impacte que tindrà cap a tu.
Per tant, planteja't com et fa sentir aquest tonteig, ho fas perquè ets "coqueta", perquè t'agrada expressar com et sents, o ho fas per aparentar ser una cosa que no ets i que no sents? Valora-ho i actua en funció a com et sentis millor amb tu mateixa. Si per a tu, aquest "tonteo" és sa, t'agrada, t'ho passes bé i els altres no confonen el que tu mostres amb el que tu vols, no estàs fent res dolent.
Una abraçada ben forta! I gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga. Consulta Jove de l'Iesp
@HelenaAL
www.iesp.cat
www.consultajove.cat