urgent!
hola,
fa dos mesos vaig tindre relacions sexuals amb un noi ( amb preservatiu) però es va trencar (ell diu que es va trencar a fora, però no estic gaire segura del tot).
El cas es que em vaig fer una proba pero va surtir invàlida, vaja que no funciunava, i ho vaig deixar estar perquè em va venir la regla, però em va venir pocs dies, comparat amb les altres vegades que em ve, i al principi era molt marro i extraña aixi que vaig mirar per internet i deia que podia ser que estes embarassada.
només tinc 14 anys i no se que fer, ajuda sisplau
Cristina Albó

Hola srtablack&white19!
Abans de fer cas al que diu internet que podria ser, hauries de repetir la prova d'embaràs. Fer-te-la de nou, és l'única cosa que et podrà fer sortir de dubtes.
Si surt negatiu, haureu d'aprendre que per a properes ocasions, si el preservatiu es trenca podeu anar a buscar una píndola del dia després. Si surt positiu, significarà que estàs embarassada, i hauràs de demanar hora amb el ginecòleg per a que pugui veure com va avançant i quin és l'estat en el que et trobes. També serà un moment molt difícil ja que la decisió que hauràs de prendre serà difícil, sigui quina sigui, interrompre l'embaràs o tirar-lo endavant. Res serà fàcil.
Una abraçada ben forta i molta sort!
Helena Angel
Psicòloga. Consulta Jove de l'Iesp
@HelenaAL
www.iesp.cat
www.consultajove.cat