Canadàelmeunoi
Hola, aquest estiu he anat al Canadà per a 3 mesos i aquest dissabte torno.
Vaig conèixer un noi i els 2 volem tenir sexe. Avui ell m'ha estat fent dits i ahir em va estar tocant els pits. Jo no sé gaire sobre el tema la qüestió és que m'agrada i em poso calenta però avui quan ho estava fent, no cridava vull dir no tenia gemecs i tampoc he arribat a l'orgasme. Demà li he dit per tenir sexe i sí que vull però m'agradaria tenir gemecs o arribar a l'orgasme.
I una altre pregunta creieu que podria ser una persona que no arriba a l'orgasme o asexual?
Em preocupa, perquè de veritat que vull tenir sexe i ns voldria saber el que se sent quan tens un orgasme.
Gràcies, la Trempada
Mariona Busto

Hola La trampada!
Arribar a l'orgasme i gemegar, no té per què anar lligat. Aquest és un dels mites que arrosseguem, moltes vegades de la pornografia. Per tant, hi ha persones que quan experimenten molt de plaer criden, fan sorolls i/o gemegen, en canvi d'altres, que són més "silencioses" i això no significa que no estiguin gaudint o que no hagin arribat a l'orgasme.
Per tant, la nostra recomanació és que et centris a passar-ho bé, a gaudir de les sensacions que vagis experimentant i deixant que el teu cos vagi responent de forma natural (no podem forçar-ho). Si et ve de gust gemegar, fes-ho, i si no et surt, no passa absolutament res.
No creiem que siguis una persona que no pugui arribar a l'orgasme o asexual! Dóna't temps per anar experimentant i coneixent el teu cos, i no només en parella sinó també de forma individual. Per arribar a l'orgasme cal concentració, una estimulació correcta (recorda que el clítoris és la zona més sensible i que facilita arribar a l'orgasme), conèixer el nostre cos i que el teu cap estigui connectat amb el que està fent, ja que si estem pendents d'altres coses que no tenen res a veure, és poc probable que l'orgasme arribi. Així que tranquil·litat. Experimenteu des de la curiositat i veureu com tot flueix millor.
Per últim, si finalment decidiu tenir relacions sexuals, recordeu fer servir preservatiu per evitar mals de cap! ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
www.consultajove.cat - www.iesp.cat