Perdre la virginitat
Bones!
Tinc 18 anys i sóc verge. No em fa res dir-ho ni me n'avergonyeixo ni res d'això, simplement és que tinc ganes de perdre la virginitat però no sé com. No pretenc que ara de cop surti per aquí l'amor de la meva vida i la situació per perdre-la (encara que seria l'ideal), però tampoc molaria que la primera vegada fos en un cotxe una nit de festa! Només tinc ganes d'experimentar el sexe amb algú, d'una manera en què em senti còmode. Suposo que receptes màgiques no en feu, però volia consultar si se us acudeix alguna forma de conèixer gent o algo per l'estil.
Merci!!
Mariona Busto

Hola Berta!
Que tinguis ganes d'experimentar és completament normal! I com molt bé dius, res d'avergonyir-te per no haver mantingut relacions sexuals, ja que a la teva edat és completament normal.
Com saps, no podem forçar les coses i com expliques no hi ha receptes màgiques per aconseguir que les coses passin de forma espontània. Recorda que a vegades, tenim tantes ganes que passi que podem acabar fent coses de les quals no n'estem del tot convençudes i després penedir-nos. Així que la nostra primera recomanació, és que tot i les ganes, posis cap i no et precipitis. Així quan sigui el moment, et sentiràs preparada i les coses segurament aniran molt millor.
Per conèixer gent nova és important mostrar-se oberta i receptiva a que això passi. Queda amb els teus amics i amigues, que et presentin als seus altres amics, si en tenen. Parla amb persones de classe amb les quals no ho sols fer, potser et sorprens! Apunta't a alguna activitat que t'agradi, la que sigui, aquesta és una manera fantàstica de conèixer gent mentre t'ho passes bé i comparteixes una afició. Com veus, hi ha un munt de coses que pots fer per ampliar el teu cercle d'amistat, i qui sap si així apareix la persona amb la qual compartir un moment tan important!
Esperem que vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança Berta!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
www.consultajove.cat - www.iesp.cat