Llençarme?
Hola, m'agradaria preguntar una cosa. Fa poc temps, una cosa de dues o tres setmanes vaig començar a convalidar musica amb un noi, i a mi no m'agradava pero al llarg de pasar els dies i les hores que estava amb ell m'ha acabat agradant, m'agrada cuan faig musica amb ell i cuan convalido al cole amb ell, pero nose si a ell li agrado. Soc molt timida que puc fer? Moltes gracies❤️
Mariona Busto

Hola Anonimaa14!
Com saps l'única manera que tenim per saber cent per cent si li agradem a algú, és preguntant-li directament. Sabem que és molt fàcil dir-ho, però no tant fer-ho i més si et consideres una persona molt tímida!
Nosaltres et recomanem que vagis agafant confiança amb ell, que us aneu coneixent millor! Interessa't per les seves coses, per les seves aficions, pel que li agrada, etc. Mostrar interès per una persona és una manera efectiva d'anar veient si ell també respon a aquest mateix interès. La confiança que aneu agafant t'ha d'anar ajudant a veure't més segura i a anar deixant de banda aquesta timidesa. Si vols, més endavant, pots proposar-li de quedar fora de les classes, així us aneu coneixent millor!
Si teniu alguna amistat en comú, sempre pots intentar treure informació sobre si li agrada algú o si té parella, etc.
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
www.consultajove.cat - www.iesp.cat