Posant les banyes...
Hola, necessito ajuda urgent!! Aquest estiu he estat quedant amb el novio d'una amiga, el que passa es que ell i jo l'any passat haviem estat de lio. Els primers dies tot anava molt bé, però vam decidir no dir-li res a la seva novia ja que és molt gelosa i no li agrada que jo m'apropi massa a ell. El tema es que ens vam acabar liant i això encara continua. Jo vaig a la classe amb la seva novia i és la única noia del grupet d'amigues amb la que estic a classe. Jo a ella no li he dit res d'això ni ho sap ningú. Però el problema es que ella sospita de que a ell li passa algú i no vui que les coses acabin malament. Crec que ell ara s'ha pillat per mi, però jo no estic enamorada. Que hauria de fer? ja que a ell me l'estimo molt i m'encanta com és, i si li dic de tallar el rotllo s'enfadarà molt però si en canvi talla amb la seva novia i s'assabenta de que després ell i jo tenim algú potser posarà a les meves amigues en la meva contra i em farà l'any impossible. Necessito consell, jo ja no se que fer porto el cap com un timbal!
Gràcies
Mariona Busto

Hola maar_05!
És evident que tot plegat se't pot girar en contra... nosaltres sempre som partidàries de la sinceritat, tant per una banda com per l'altra.
Pel que fa al que sents per aquest noi, estaria bé que en parlessis amb ell, ja que si decideix deixar-ho amb la seva nòvia per estar amb tu, però finalment tu només el veus com un amic, segurament no s'ho esperarà i pot treure-t'ho en cara.
Pel que fa a la teva amiga, pensa si vols dir-li el que ha passat o no, o creus que pot assabentar-se per una altra banda. Posa en una balança els pros i contres de dir-ho tu o que sigui ell qui li expliqui. Com et perjudicarà això? Què t'agradaria que passés si fossis tu la teva amiga? Sabem que no és fàcil, però les coses poden complicar-se molt més i us acabareu fent mal tots tres.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
www.consultajove.cat - www.iesp.cat