Masturbació femenina!
Hola, volia plantejar-vos el meu "problema". Més d'una vegada he llegit sobre el tema de la masturbació femenina, el nostre estimat clítoris, etc; i sé tema dits i tal. I a la majoria de les meves amigues n'hi han posat, però dubto que cap ho hagi disfrutat, i aquí és on vull arribar. Doncs no em sé masturbar. Diuen que relaxa i tal, que és bo per la salut, que t'has d'imaginar algú que et posi...
Resumint, ajuda?
PD; fashierjkasehsñeh no em prengueu per sortida i/o imbècil, Gràcies!:)
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. No entenem molt bé la pregunta, el que si sabem és que no tens un problema. Les noies tenim una dificultat i és que de masturbació ni en parlem, ni se'n parla massa.
No entenem molt bé la teva pregunta però el que ens dius sobre la masturbació és tot correcte. La majoria de dones es masturben i arriben a l'orgasme a través de l'estimulació del clítoris no amb la introducció de dits o a través de la penetració amb nois.
El més important és que et coneguis a tu mateixa, com t'agrada més l'estimulació amb tu mateixa, com més et coneguis tu, més fàcil serà indicar a les teves futures parelles com t'agrada que et toquin.
Esperem haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico