Orgasme
Hola!
Porto 4 anys mantenit relacions sexuals però mai he tingut un orgasme (jo sola masturbant-me tampoc). Començo a pensar que mai en tindré cap (suposo que hi ha casos de noies que mai n'han tinut cap). Jo disfruto molt amb el sexe, o sigui que és una cosa que m'agrada, però mai arribo al orgasme. Em pots ajudar?
Elena Crespi

Hola laions! doncs el millor que pots fer és continuar provant-ho tu sola anant a poc a poc, provant diferents maneres de tocar-te, concentrant-te amb allò que fas, buscant aquelles coses que t'excitin més (pensaments, fantasies, carícies...) i no perseguir l'orgasme perquè si el persegueixes no apareixerà.
L'orgasme és la conseqüència de la relaxació, el gaudir, les sensacions plaents i l'excitació...
Veig que ets del 1993, per tant tens 20 anys. En el teu cas, et recomanaria, si et ve de gust, el taller de l'orgasme femení:
Tallers/taller-de-lorgasme-femeni.html
En aquest taller s'aprenen moltes coses per a trobar o millorar els teus orgasmes i com que ets major d'edat ja hi pots assistir!
A veure si t'animes!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres