altura
Sempre el metge ma dit ke porto una vida sana i ke stic perfecte,just a la mitja d'altura per a la meva edat pero jo sempre me vist baixeta i mes haviat pleneta . Jo faig tennis, i dona la casualitat ke la majoria de las meves companyes son de las mes altes de las seves respectives classes per tant al seu costat semblo moolt baixetaa. sempre que coneixo algu em diuen ke no semblo de la meva edat i avegades em posa dels nervis. ke puc fer
per a semblar mes gran? es questio d'alimentacio?
Sara Bujalance

Hola! No t'amoïnis, encara estàs creixent i fins que no t'hagis fet gran del tot no podem saber quina serà la teva alçada. El fet de semblar més joveneta no té perquè ser per l'alçada, pot ser perquè la teva cara sembla més jove. Els ulls grans i una cara rodoneta poden fer semblar-nos més jove, per exemple. El fet de ser més o menys baixeta no té res a veure amb l'alimentació sempre i quan t'alimentis correctament. Només la gent amb problemes de desnutrició poden tenir alteracions en el creixement. No hi ha gaires trucs per semblar més gran, tingues paciència i ja veuràs com creixeràs i acabaràs per semblar de l'edat que tens. Molts petons!!