M'agrada o estic enamorada? 1234
Hola!
Una pregunta, desde fa temps m'agrada molt una persona, pero no se com saber si m'agrada o si ja m'he enamorat d'ella.
Mai he estat enamorada, aixi que no se si aquesta seria la primera vegada.
Moltes gràcies i petons!
Cristina Albó

Hola 112233,
L'enamorament és una sensació subjectiva, nosaltres no podem saber si el que sents és enamorament o no, el que podem és definir-te què és: L'enamorament és un estat previ a l'amor i és un estat temporal. En aquest moment, les emocions estan a flor de pell, la persona enamorada sent coses molt fortes per la persona de qui està enamorat, només pensa en aquella persona, i sent nervis (o papallones a l'estomac com es diu) quan està a prop o quan sap que es veuran.
Són sensacions i emocions molt intenses, i tothom ho pot arribar a sentir en algun moment de la seva vida!
Tant si t’agrada com si estàs enamorat/da, gaudeix del moment i no t’amoïnis molt per etiquetar el teu estat...
Una abraçada i gràcies per escriure!
Helena Angel
Psicòloga. Consulta Jove de l’Iesp
@HelenaAL
www.consultajove.cat
www.iesp.cat