hippie con problemas lalalalala
eiii bona niit!
vaig al gra. fa poc vaig coneixer un noi, ens vam enamorar i hem quedat varies vegades per liarnos. ara la qüestió: ell vol fer un pas més, vol que li fagi una paja. jo no tinc cap problema, no em fa fàstic ni res, però tinc por de fer-li mal, o de que no s'exciti... com es fa? em fa molta vergonya preguntar-li (es veritat que si es toca el prepuci fa mal? s'ha d'acabar xupant, o sigui, ha d'acabar amb sexe oral?)
perdoneu les expressions i mercii
Cristina Albó

Hola Marionsssss,
Consulta directe i clara, ens agrada ;) !
En primer lloc, valora si vols masturbar-lo o no, està molt bé que ell vulgui fer més passos, però el sexe és cosa de dos si es vol compartir, i en un joc de dos, els dos han de voler!
Si no ho vols fer, cap problema, no tens cap obligació! Però per si decideixes donar el pas, responem els teus dubtes: la por a fer-li mal, és normal, si ets noia, no tens penis, per tant no controles la sensibilitat, al tenir un cos diferent el millor és que pugueu parlar-ne, si li dius que no ho has fet mai i que vols que t'ensenyi, ell podrà guiar els teus moviments al principi i així sentir com ho fa.
Pel que fa a acabar amb sexe oral, no és obligatori en cap cas. La masturbació no té per què acabar amb sexe oral, només faltaria que fos un protocol (però si finalment decideixes fer-ho, recorda que pel sexe oral és recomanable utilitzar preservatiu per a evitar contagis d'Infeccions de Transmissió Sexual).
Una abraçada i gràcies per escriure al consultori!
Helena Angel
Psicòloga - Consulta Jove Iesp
@HelenaAL
www.consultajove.cat - www.iesp.cat