Entrar a una tia
Hola,
Tinc un dubte, ja que jo convalido música i ho faig amb una noia.
Quan ens quedem sols m'agradaria liar-me amb ella, però no se com deixar-li entreveure que em vull liar.
No sé si ha quedat molt clar, però espero que si.
Moltes gràciees per avançat
Cristina Albó

Hola Wisconsin,
Creiem que t'hem entès, no saps si la noia amb qui fas música ha captat les teves indirectes de voler liar-te amb ella, i t'agradaria que nosaltres et diguéssim alguna cosa per a que ella ho "pilli", oi?
Si aquesta és la pregunta ens ho poses difícil ja que la resposta no és massa aclaridora (al menys per part nostre), ja que implica que has d'implicar-te més.
Les indirectes sovint han de ser més directes ja que sinó tu pots estar pensant que no vol res amb tu però potser ella no té clar que volen dir aquestes coses estranyes que fas quan esteu junts. Per tant, com ningún dels dos ho té clar, les fitxes del joc no es mouen.
Creus que podries ser una mica més directe, anar directament a liar-te amb ella potser no és la millor opció, però potser li podries dir que t'agrada convalidar música aquest any perquè estàs amb ella, fes evident la realitat, expressa què és el que t'agrada de fer música amb ella, de compartir aquestes estones amb ella, etc... a veure si ella també t'expressa alguna cosa similar o no... Al menys així potser aconseguiràs tenir algun feedback per part seva!
Una abraçada i gràcies per escriure al consultori!
Helena Angel
Psicòloga - Consulta Jove Iesp
@HelenaAL
www.consultajove.cat - www.iesp.cat