Tinc un problema, no estic segura!
Hola, fa poc vaig començar a tenir relacions sexuals amb la meva parella. I la meva consulta es, perque no se ben bé con és realment un orgasme quan et penetran. M'explico, sé com es un orgasme quan et masturben tocan el clitoris i sents plaer, pero quan fas l'amor no ho se i necessito la vostra ajuda.
Gracies per fer el que feu. M'encanta!!
Cristina Albó

Hola Anónimo,
Moltes gràcies per valorar la nostra feina, ens anima moltíssima a seguir treballant amb vosaltres!
Un orgasme és un orgasme, és a dir, l'orgasme serà el mateix vingui d'on vingui l'estimulació. El que sí que has de tenir en compte és un tema fisiologia del cos femení: la gran majoria de noies i dones arriben a l'orgasme a través de l'estimulació del clítoris. La penetració pot ser excitant i pot ser agradable però la majoria de dones NO arriben a l'orgasme només amb la penetració.
Si quan et masturbes o et masturba la teva parella arribes a l'orgasme a través del clítoris, aleshores podeu provar a combinar la penetració amb les carícies al clítoris, és a dir, mentre hi ha penetració pots autoestimular-te o que t'estimuli ell.
I sobretot: no oblideu MAI que si teniu relacions sexuals amb penetració heu d'utilitzar SEMPRE el preservatiu!
Una abraçada i gràcies per escriure al consultori!
Helena Angel
Psicòloga - Consulta Jove Iesp
@HelenaAL
www.consultajove.cat - www.iesp.cat